Поиск по этому блогу

четверг, 12 апреля 2012 г.

ԽԱՂ ԱՆՁՐԵՎԻ ԿԱԹԻԼՆԵՐԻ ՀԵՏ


Այնքան շատ եմ սիրում անձրև:
Երբ  անձրև է գալիս, ես իմ փոքրիկ շնիկի հետ նստում եմ պատուհանի մոտ ու հետևում անձրևի կաթիլներին: Այդ ամենը այնքան գեղեցիկ է, թվում է` թե անձրևի կաթիլները ոչ մի թերություն չունեն, թվում է` ադամանդի փայլ ու մարգարտի մաքրություն ունեն: Այնքան հետաքրքիր է հետևել անձրևի կաթիլներին, տեսնել, թե ինչպիսի համաչափությամբ են իջնում ներքև ու մեկ-մեկ էլ հայտնվեում սենյակի պատուհանի ապակու վրա: Այնքան գեղեցիկ է անձրևի կաթիլների խաղը, նրանց պարը:
Երբ  հայտնվում են լուսամուտի ապակու վրա,  կարծես ժպտում են ինձ ու իմ փոքրիկ շնիկին` Միկիին, կարծես ինձ ու իմ փոքրիկ բարեկամին հրավիրում են իրենց հետ խաղ անելու, իրենց հետ ուրախանալու:
Այնքան շատ եմ սիրում անձրև…
Այնքան շատ եմ սիրում անձրև, որ մեկ-մեկ տանից փախչում եմ Միկիիս հետ` անձրևի կաթիլների հետ խաղ անելու…
Ի~նչ հաճելի է զգալ մարմնիդ վրա հարյուրավոր ադամանդի պես փայլուն, մարգարտի պես մաքուր  ժպտացող անձրևի կաթիլներ…
Ես սիրում եմ անձրև…
Ես սիրում եմ իմ խաղը անձրևի կաթիլների հետ…



32 комментария:

  1. 😁😁😁😁😁😁😁😉😉😉😉😉😉😘😘😘😘😘😘😘

    ОтветитьУдалить
  2. Mersi shat te che 2 ei stanalu hamel shat hetaqrqir er

    ОтветитьУдалить
  3. Շատ լավ շարադրությունա ապրեք շատ😊😊😊😊😊

    ОтветитьУдалить